Hogy, legyen meg a heti adag

Égéstér követ(el)ő

Lesz ma égéstér?

2016. augusztus 25. - Magyar Péter 87

Eljött a csütörtök! Várjuk az új adást! Az előző posztban már megneveztem a bolg létrejöttének egyik célját, most jöjjön a másik. Tehát a blog másik célja, hogy nyomást gyakoroljon a szerkesztőségre, és kiköveteljük magunknak az eheti Égéstér falatot. Sajnos szükség van erre, mert az első két évben meglévő lelkesedés az utóbbi hónapokban kihalni látszik. Örülök ha kéthetente jelenik meg egy-egy új adás. A nyári szabadságok miatt természetesen érthető de mégis jó lenne ha legalább hárman beülnének a stúdióba, amit egyébként már nem is az Info Rádió biztosít, hanem az egyik megüresedett irodában rendeztek be a szerkesztőségen belül. Az új stúdió miatt a korábbi keddi felvételek csütörtökre csúsztak. Ezért még ma sem késő változtatni, még ma is fel lehet venni az új adást.

Ma leginkább egy Winkler, Zách Dani, Stump Bandi felállásnak örülnék, főleg azért, mert a Rulettkerék 4 fordulójának főszereplőjéről az öthengeres Audi A6 Avantról szeretnék hallani. Persze ha többen vannak vagy másról lesz szó az sem baj. Érdekelne továbbá Pista véleménye a bálnáról, és a vele töltött néhány hónapról. A záró cikket sajnos nem találtam meg, amiben levonja pénzügyi és az érzelmi konklúziót.

Ameddig lelkesen várjuk az új részt, hallgassuk meg a második adást, azzal is gyorsabban telik az idő. Itt még tudják, hogy hányadik adásnál tartanak.

Nürnbergi csodák, egy kis fogyasztás és Lada fűtés

A stúdióban: Winkler Róbert, Vályi István, Stump András, Bende Tibor (egykori ügyvezető), Papp Tibor, Sipos Zoltán

Ismertető: "Tele a Totalcarral a stúdió, bónuszként még megérkezett Sipos úr is teli puttonnyal, majd elszabadult a pokol. Második műsorunk kommentposztját itt találják." - forrás: totalcar.hu

A tartalomból: Megbeszélik az előző adás kritikáit, a technikai dolgokat, mikor és hogyan indul a letöltés, illetve a lejátszás. Bende Tibi beépíteni a dugódíjat a benzinárba, Papp Tibi elmeséli a Lada fűtés tesztelése közben szerzett élményeit. Sipos Úr elmeséli a nürnbergi játékvásáros élményeit valamit különböző maketteket mutogat, amit persze mi nem láthatunk. Retro öntőformákból származó műanyag játék alkatrészeket sorjátlanítanak. Előkerülnek a keletnémet fémépítő játékok, és e pléhlemez kisautók is egyenesen Indiából. Az iPad-en tologatható kisautók csak hab a tortán. Winkler mesél egy gagyi ufo-s filmról. Aztán jön a "zene" ami ismét motorhangokat takar, ezúttal annyi a nehezítés, hogy Pista indítja a lejátszást, a többieknek pedig ki kell találni mit hallottunk. Sajnos ez nem nagyon sikerül nekik. A múltheti műsor folytatásaként előkerül a HHO generátor amit a tehénben hidegen teszteltek. Eközben kiderül hogy Winkler családilag összeköttetésben áll Doroggal ahol nagyon hideg volt. A kémia nem az erősségük. Úgy tűnik talán Bandi ismeri a szakszavakat de ő sem biztos hogy 3-asnál jobb jegyet szerezne a kémia érettségin. A tehén persze nem fogyaszt kevesebbet, szerencsére mindenkiből az érződik, hogy nem hisznek az efféle "vízhajtásokban". Ezután megtudhatjuk hogy Csikós eladta az egyik Mercedesét de nem tudni melyiket. Elvileg elkészült a Cougar, Winkler 60-as évekbeli amerikai V8-as hobbiautója, persze ez olyan, mint akkoriban Karottának a hangyásza, hogy mindig elkészült de még évekig nem lehetett vele menni. Következik ismét egy zene, majd rátérnek a Zsiguli fűtésre. Papp Tibi elmeséli, hogyan fagyott halálra a Zsiguliban. Közben kiderül hogy Karotta már csak az ügyvezetővel hajlandó tárgyalni, olyan magasságokba jutott. Majd zene, áttérnek a Hummer adatainak elemzésére, többek között a jégen csúszó képességére. Az utolsó zene Papp Tibinek szól de nem ismeri fel, pedig az egyik kedvenc autójának a hangját hallhatjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://egesterkoveto.blog.hu/api/trackback/id/tr9711493872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jarics 2016.08.25. 11:16:02

Remek, hogy létrejött az oldal. A japán dízelek érdekelnének.

Jozsef Kovesi 2016.08.25. 11:24:40

Kedves Jarics!

Milyen felhasználói profillal használná a japán dízelt? Gyakoriság, megtett km, városi/országút/autópálya, stb.?

Üdv,

KJ

Magyar Péter 87 2016.08.25. 15:36:06

@Jarics: Jeeee! Csak így tovább Totalcar!

Jarics 2016.08.25. 15:37:50

@Jozsef Kovesi: Esetlegesen évi 12-15 ezer km, amelynek 50-70%-a autópálya, a maradék város, az autópálya sebesség 140 km/h átlag és idegesít, hogy a Golf IV 1,6 16v autóm ezen tartományban 8,5 liter körül fogyaszt, ugyanakkor félek attól, hogy a gázolajos esetében bőven többet fizetnék ki szervizre, mint amennyit az alacsonyabb fogyasztás révén megtakarítanék. Autót hosszú távra veszek és inkább szervizelem 10 évig, mint 3 évente cserélem. Európai dízelekről annyi szó esik, csak a kevés japán gázolajos motorról nem hallani annyit, amennyi érdekelne.

Jozsef Kovesi 2016.09.01. 08:18:20

@Jarics: Nehéz kérdés, mert tényleg egy dízellel ki lehet fogni, ha öreg azért, ha fiatal, akkor meg azért mert esetleg bonyolult és nem megfelelően használták. (Pl.: Rövid városi etapok)
Én magam a hibrid mellett tettem le a voksom, de ahhoz meg több tőke kell.
Amúgy a 8.5 még nem is olyan vészes ismerek olyan tulajdonost, aki Suzuki Swift 1.6 automata váltóssal jár és örül neki, ha csak 8.5 a fogyasztása autópályán. :)
süti beállítások módosítása