Hogy, legyen meg a heti adag

Égéstér követ(el)ő

Még mindig várunk (226) de vissza is tekintünk

2016. szeptember 15. - Magyar Péter 87

Kedves Totalcar szerkesztőség!

Az Égéstér szerető emberek nevében kérem önöket, legyenek kedvesek összeállni legalább hárman és legalább egy órát beszélgetni mikrofonokba, hogy az unalmas rádióműsorok és tucat zenék világából kiszakadva, hallhassunk egy kis autós, motoros, traktoros vagy egyéb szerkesztőségi bennfentes témáról. Kiemelten szeretném ha Zách Dániel elmesélné személyesen, milyen nehézségeken kellett keresztülverekednie magát a Rulettkerék Audi magyarországi forgalomba helyezése közben és után, valamint hogy mit csináltak a Szereldmagad műhelyében. Persze kíváncsi vagyok Winkler Róbert MX-5-ös útjára és a prémium szedános tapasztalatokra is. Vályi István pedig felidézhetné a Hódmezőrületes élményeit palóc hangon. Ha csak Csikós Zsolt van a környéken, az sem baj, sok mindenkit érdekel, hogyan foltozta a Foltost.

Üdv: Muki

Természetesen a ma esti TV adásról sem feledkezünk meg, az legalább biztosan le lesz adva.

Amíg nyílt levelem célba talál, hallgassuk meg a hetedik adást, ahol ismét jó társaság gyűlt össze. Képviselteti magát az értelem és az érzelem, a bölcsész és a gépész is.

Genf és a döbbenet, pályanapi tanulságok

Ismertető: "Ünnepnapi adásunk alkalmával csupa-csupa kellemes és tanulságos dologról beszélgettünk. Hogy milyen valójában egy autószalon az újságíró szemével és hogy ki törte össze magát a Totalcar Pályanapon? Mindent megtudhat." - forrás: totalcar.hu

A stúdióban: Winkler Róbert, Bazsó Gábor, Vályi István és Papp Tibor

Direktlink a letöltéshez

A műsor egy kis ömlengéssel kezdődik a Mazda 6-ről, amivel Winkler volt a napszemüveg világkiállításon Milánóban. Majd Papp Tibi mesél a megtéréséről a dízelhez - remélem hamar kiábrándul - ami a Nissan Qashqaiban is kerreg. Szóba kerül az a nagyon utálatos jelenség, amikor az autók évről évre egyre nagyobbak, a belső tér viszont, nemhogy nőne, de még csökken is, az embert szinte körülölelő egyre vastagabb műanyag burkolatokról. Persze, biztonságosabb, de az autóban ülőket nem kellene ennyire elszeparálni egymástól, főleg kardánalagút nélküli autókban. Mesélnek a genfi autószalonos élményeikről de ez a címből is kiderül. Okosabbak lehetünk napszemüveg témában is, megtudhatjuk, hogy van természetes úton lebomló, környezetbarát szemüvegtok is. A kínaiak koppintásai hihetetlen méreteket öltenek.

Kiderül hogy Karotta felesége, aki 2010-ig a zamat blogot vezette mostanában pedig a Dívány Ego rovatába ír cikkeket, ugyan nem érdeklődik az autók iránt, de csúnyát képes kiszúrni bármikor. (készült egy vicces sajtóközlemény is amikor Karottával összeházasodtak)

Szerintem erre sok nő képes, arra viszont rájöttem, ha egy autó tiszta, esetleg frissen van polírozva, akkor kategóriákat emelkedik a női szemek tükrében. A Dacia viszont még az autószalonon is büdös, hogy ez marketing fogás, vagy műanyag olcsósítás, azt nem tudni. Szóba kerülnek a pályanapok, azon belül is a Slovakia Ringen, (Dióspatonyban) tartott pályanap, ahonnan csupa pozitív tapasztalattal tértek vissza a résztvevők. Műsor végén, Karotta mesél egy kicsit az akkoriban végtelennek tűnő Hangyász projektről.

A bejegyzés trackback címe:

https://egesterkoveto.blog.hu/api/trackback/id/tr9711706623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása