A múlt héten megkaptuk szépen a heti adagunkat. Kifejezetten szakmai értekezést hallhattunk az olajokról és az olajcsere periódus meghatározásáról a 224. adásban, Göbölyös doktorral, akinek igazából nincs doktori címe, Novoth Tibivel és Winklerrel.
Ezen a héten is lelkesen várjuk az új adást! Reméljük Zách Dani hangján hallhatunk a rulettkerékről, sok minden történt azóta az Audival, mióta megvették. Lehetne boncolgatni a napokban bejelentett gödi akkumulátorgyár témáját, erre talán Andróczi Balázs személye lenne megfelelő.
Addig viszont tekintsünk vissza 2012. február 16-ra, a harmadik adás megjelenésének napjára.
Totalcar Podcast 3. rész
A stúdióban: Winkler Róbert, Vályi István, Zách Dániel, Papp Tibor és a Becsületesnepper
Ismertető: „Becsületesnepper volt a sztárvendégünk és komoly nyomozómunkával megtudtuk, miért is hívják Formannak a Favorit kombit. És ez még csak a jéghegy csúcsa.” - forrás: totalcar.hu
A tartalomból: A harmadik adás a jól ismert önindítózással indul, Winkler felkonferálja a tagokat és a sztárvendéget, aki nem más mint a becsuletesnepper.hu tulajdonosa, Kroneraff István. Aztán Winkler vívódása következik amit egy Vespa iránti vágy váltott ki. Kiderül hogy Csikós a legnagyobb felbujtó a szerkesztőségben, lefosott robogóvásárlás ügyben. Ezután felfedik a halálos horpadás titkát, ami az első sárvédő mögött lévő karosszéria elem rogyása. Zách Dani elmondása szerint ez a sérülés nem javíthatatlan, de inkább ne vegyünk halálos horpadással rendelkező robogókat. Ráláthatunk egy kicsit Dani és Zsófi kapcsolatára is, legalábbis a többiek szemével. Előkerül egy történet, amit még később sokat emlegetnek, amikor Winkler 6000-es fordulaton elment az MX5 NA-jával az olasz csizma sarkához és vissza. Aztán belekóstolunk a használt autók világába, szóba kerül, hogy a magyar autóvásárló hülye. Az előző adáshoz hasonlóan Pista hozott motorhangokat, a többiek pedig megpróbálják kitalálni, mi hallható. Erről átterelődik a téma, a kamionversenyekre és a háziállatokra. Kicsit ekézik Pistát amiért egy Mazda 323-at szénné tuningolt és élhetetlenné tett, majd eladta. Kiderül, hogy Papp Tibi mindkét autóját úgy vette, hogy egy métert sem ment velük a vásárlás előtt. Ha már így belelendült Winkler, még egy kicsit kiosztja Pistát, mert minden "zene" előtt elmondja, hogy mennyire érdekes, de mást nem tudunk meg róluk. Aztán Pista megcsillogtatja repülőgépismereti tudását, utána pedig felhívja a Cseh Skoda múzeumot, hogy utánajárjanak a Skoda Forman eredetének. Ezt a beszélgetést élvezhetjük néhány percig, utána megtudhatjuk, hogy Pista nyerte a fogadást, a Forman nevet a "furman"-okról kapta nem pedig Milos Formanról, ahogy Winkler hitte. Még egy "zene", majd még egy kis használ autó vásárlás kopasszal. Végül Zách Dani ismerteti a használt autók eladási statisztikáit, zárás gyanánt ezen csámcsognak egy kicsit.
Ha ti is szeretnétek valamiről hallani írjátok meg a komment részben! Ha van kedvenc részetek, történetetek, beszólásotok, írjátok meg azt is!