Csúnya dolog történt múlt csütörtökön, elmaradt a heti adás, annak ellenére hogy Winkler Úr megígérte, hogy péntekre összedobnak egyet. Persze lehet hogy a prémium szedánok összhasonlítóját kalapálták Pistával és Bandival vagy csak péntek délután már a kutya nem volt a szerkesztőségben, mindenki elhúzott haza.
Az űrt, ami a legutóbbi égéstér hiányával keletkezett, próbáljuk némiképp befoltozni egy visszatekintéssel. Most a hatodik adás van soron, ha rápillantunk a stáblistára, már előrevetíti, hogy jó rész volt. Nem kifejezetten Pista hiánya boldogít, bár kétségtelenül idegesítő hogy ő marad ki a legritkább esetben, de annyi baj legyen. Nélküle ez a platform amúgy sem lenne ilyen sikeres.
Hallgassuk meg együtt, mi történt 2012. márciusában az Info Rádió stúdiójában!
Swift Sport, robogók és szabotőrök
Ismertető: "A stúdióban Zách Dani, Csikós, Winkler és Karotta. A téma: milyen az a Suzuki Swift Sport, ami épp nálunk van, milyen vetélytársak ellenében nyerte meg az EVO magazin csoporttesztjét, ki szabotálja el, hogy lehessen végre B kategóriás jogosítvánnyal 125 köbcentis robogót vezetni, mennyit spórolt Csikós a télen azzal, hogy robogózott, és még sokan mások." - forrás: totalcar.hu
Mivel ehhez a részhez még nem raktak direktlinket a letöltéshez, ezért itt van egy.
A tartalomból kiemelve: Karotta nagyon is kellemes hangjával indul a műsor, szépen bemutatja a csapatot. Aztán Winkler vadul elragadja a szót elragadja a szót és felvezeti a témákat. Előkerül egy jó történet a sportautóval Győrbe leugrásról, egy Porschéval 40 perc Budapestről, semmi az egész! Aki nem tudta, most kiderül, hogy Winkler napszemüveg blogger, hobbiból, elég rég óta csinálja, el lehet elolvasni az irományait. Kiderül még egy kulisszatitok, Pista szokta vágni az égéstereket, bár a véleményem az, hogy egyáltalán nem szokták vágni, csak az elejére beszúrják a felvezető motorhangot.
Zách Dani beszél a B125 projektről, illetve arról, hogy miért nehezítik a ennek elterjedését. A B125 a totalcar népi kezdeményezése arra, hogy a B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezők számára könnyített módon legyen megszerezhető az AK jogosítványt amivel 125 cc-es motorkerékpárt vagy robogót vezetni. A kezdeményezés valóra vált, de mégsem lett annyira egyszerű az oktatás és a vizsgáztatás, mint szerették volna.
Kiderül, hogy Csikós már akkor motorozott, amikor még nem bolt kötelező a bukósisak használata. Kalapot azért felvett mert már akkor is kopasz volt és fázott a feje. A motorját pedig nem utcán vagy a pincében tartotta hanem a lakótelepi lakásban és lifttel vitte le minden nap amikor munkába indult. Vicces látvány lehetett. Csikós szerint azóta sokat javult a motoros közlekedési kultúra. Ehhez hozzájárul az, hogy egyre több motorkerékpár van az utakon és a többi közlekedő megszokta őket. Mesél még egy kicsit a téli motorozásról, ami bármilyen durvának is hangzik lehetséges.
A vége felé szenvednek egy kicsit az újabb motorhanggal, jó hosszan sípol és bőg, aztán kiderül hogy egy Golf GTI. Szerintem kitalálhatatlan volt.
Kommentelni ér! Ha van más is amit kiemelnétek írjátok meg!